fredag, mai 30, 2008

Go' helg!

Ja, jeg har laget noen sånne bokser siden den første forrig uke, og nå skal jeg lage 4 til!
Alle er bestilt, til et par bursdager, en konfirmasjon og en utstilling =)
Så i dag må jeg bare stikke innom Hilde på jobb, og finne meg noen stilige papirer! Og hun som skryter av så mange flotte nyheter i butikken - ja... mulig noen blir med hjem =)

Det er super vær, tenk i morres kunne jeg gå i t-skjorte på tur uten å fryse spent i hjel! Tira og jeg har vært ute i en time i dag - deilig å gå tur når været er så fint! På veien hjem passerte vi en del sauer - inna for gjerdet da... men likevel. Hun gikk temmelig fint på plass og hilste pent på 3 lamunger. Et sleik midt i fjeset var det hun hadde å by dem på =)

Det har blitt fint lite med trening - utenom turer med Tira denne uka, litt febersyk først i uka og litt lat nå på slutten... FY MEG!! Men i dag synes jeg at jeg har fått gjort den flotte turen og så tar jeg vel meg en tur på trening i morra.
Søndag .. ja da skal jeg jammen meg på treff i finværet! Helt typisk det når det er treff - er det flott vær ute også!! Men det er da så koselig å treffe andre med samme lidenskap!! Gleder meg!!
Innmari dumt at det treffet er på søndag - jeg som så gjerne skulle ha vært en tur på Hamar. hmmm... kanskje jeg finner en løsning =)

Ønsker alle en flotters helg!!

Og så var det en liten ting til

GRATULERER MED DAGEN, MONA!!!!!!

6 kommentarer:

Camilla G sa...

Kjempeflotte de boksene, jeg må prøve meg på en slik jeg også. Min mor elsker innholdet-så det kan jo være en fin oppmerksomhet!

God Helg!

Anonym sa...

Tusen takk, Berit! Takk for lykkeønsker her og der - du har gledet meg mye i dag! La merke til at det var en del besøk fra bloggen din, så jeg måtte inn og se - og der var "jeg". After Eight-boksene er helskjønne! Hadde jeg bare hatt tålmodighet til å lage sånne! Du er et kreativt unikum! Nattaklem fra Mona

Aquarell sa...

Nydelige esker.:D

Anonym sa...

Tack för raderna i min blogg. Jo, min son har blivit en stor kille nu. Ska börja i skolan till hösten.

Ha det bra! Kram

Solveig sa...

Nydelige esker du har laga!!!!

Ha en fin dag!

Scrappelise sa...

Først og fremst; gratulerer med den første artikkelen til Papirgleder, den var så bra og eskene dine er nyyydelige! Du er jo ganske perfeksjonist med det du gjør. I tillegg så er det jo ekstra gøy å følge med det du gjør for Papirgleder.