lørdag, mai 24, 2008

Første artikkel er publisert!!

----------------------
Det har blitt 4 sånne esker hittil denne uka,
Den aller første gikk til Turid som ble 40 på tirsdag, Gratulerer med dagen!
Håper du får den snart...!


Denne ble sendt til Eli Marit som fylte 30 år på torsdag!
Gratulerer med dagen, hyggelig at du likte den!

Og den siste gikk til en 80 åring i går!

Og nå ligger det en utfordring å venter på meg - hvordan jeg løser den
håper jeg å kunne vise i løpet av helga!

-------------------------------

I dag har jeg vært på hundestevne, hutte-meg-tu for et regnvær.
Ikke den varmeste jobben å ha ansvar for parkering i dag, men avsluttet Dokka turen,
med en og en halvtime på treningsenteret. Da fikk jeg iallefall varmen igjen!

14 kommentarer:

Bendichte sa...

Nydelig Berit!!

Hilde sa...

Nyyyyyyyyyyyyyyyydelig Berit!!!
Den som du laget med Gudrunpapirene var helt til å spise opp!!
Har "lånt" papirstrimelene dine alt, til et prosjekt. Du får se det en dag... over helga kanskje!!

Anita sa...

Så moro, Berit!! Gratulerer med første artikkel:)) Den var kjempeflott, nydelige esker du har lagd!

Lene sa...

Gratulerer med første artikkel Berit!

Så nydelig boks du har laget.!!! Imponert som alltid. Du er en kjempe inspirasjon!

♥ Kari ♥ sa...

Eskene dine er bare utrolig lekre, og gratulerer med kjempeflott artikkel Berit!!

Kristine sa...

Gratulerer med første artikkel Berit;)
Jeg må bare si WOW! Rålekker pyntet denne esken.. Håper vi får se bilder avd e andre eskene du har pyntet også!
Kristine

Mitt Kreative Krypinn sa...

Gratulerer med en super første artikkel!
Den eska var kjempe flott. Hva slags papir har du brukt? Det var nydelig. og med din kreativitet og ferdighet så forstår jeg godt at mottakerne var fornøyd.
Lykke til videre!

Marit sa...

wow..så flott berit :)

Utrolig fin gave og en flott artikkel du har laget her :)

Aquarell sa...

Gratulerer med flott artikkel! De eskene var bare SÅ flotte! Ideen må DEFINITIVT prøves!:D

Anonym sa...

Slæng mæ i væggen, en slik eske ønsker jeg meg!!!! Kunne du lage og jeg betale???
Nydelig var den og du imponerer:)!!!
Flinke Berit`n vår!!!!

Krokenkos *5

Maya sa...

Oi,Berit så nydelig eske!
Du er dyktig du :)

Har hatt lyst til å lage en slik siden jeg så en i Anita`s blog,men tiden strekker ikke til her i heimen ;)

Ha ei flott uke,og håper vi treffes om ikke så alt for lenge!

Klem fra Maya

Jannhild sa...

Gratulerer med en superflott artikkel :)
Ja disse var bare kanonflotte Berit!!! Super gave å lage, og å gi bort!!
Tusen takk for ide og inspirasjon, har laget to selv, og det var kjempegøyt!!

Klem fra Jannhild

Anonym sa...

Men Berit - her var det da Superflott! Og grattis med din første artikkel - og DE lekre eskene! Kommer snart tilbake og linker hit inne hos meg. OK? Fin dag! Klemmer**

HegeT sa...

Hei.
Kom over siden din via Banglemaria...
Og gosh så mye fint du har laget...
De "after eight" boksene din var jo bare superflotte.
Har sjekket inne på "oppskriften", og ideen er hermed lagret, for å kunne benyttes senere.....

Takk for titen.
Jeg kommer helt sikkert innom igjen.

onsdagshilsen fra
HegeT