onsdag, mai 21, 2008

Trening

Ja - nå har jeg kommet i gang med min trening - deilig!!

Etter gårsdagens trening tok jeg med Tira på miljøtrening med Land hundeklubb. Og du så koselige folk og for en lærerik time! Jeg kommer igjen - helt klart! Det var nok litt skummelt med så mange hunder på ett sted, men hun skikket seg bra, og tok også lærdommen raskt fikk jeg vite.
Jeg reiste derfra med en god magefølelse og takknemlighet for at noen stiller opp for sånne som meg på fritida si!

På lørdag arrangerer klubben valpeshow & lydighetsprøve på Baggerudmoen noen kilometer vest for Dokka. Dit hadde vi bestemt oss for å dra, men nå drar jeg alene på morra'n for å være parkeringsvakt.

-----------

Heidi har BlogCandy i bloggen sin - og gjett om jeg drømmer om å vinne den a *fnis* Akkurat som så mange andre som har oppfylt kravet hun setter *fnis*

2 kommentarer:

Kristine sa...

Hei på deg Berit!
Var innom bloggen din og tittet litt og så lurte jeg fælt på hvordan du har fått til å lage sånne faner på toppen av bloggen din???
Klem fra Kristine;)

Heidi sa...

Tusen takk for at du ville være med på blog candy inne hos meg. Ditt vakre navn er nå lagt i boksen med de andre. Lykke til!!
Flott blogg du har!

Klem fra Heidi