onsdag, april 09, 2008

Kort og sånt


Ja - så er vårens Hamar treff over - og jeg er full av inspirasjon - nå gjelder det bare å få den ut i livet!! Tusen takk for en herlig dag alle sammen!!!

Her er en liten samling av kort laget den dagen og i dag... noen andre får du ikke se riktig enda...

Ladybugandfriends.com - ja - disse stemplene er bare helt herlige! Dessverre er ikke dette helt perfekt malt - ser jeg nå - men mottager'n blir vel gla' likevel... håper jeg!


M@rit gikk å delte ut kartongbiter - som utfordring til enkelte -- og jeg spurte om jeg kunne få siste rest...
Dermed ble det et "søppelkort" på bordet mitt. Et skikkellig sammensurium av gamle ting og rester, - journalstemplet er stemplet på en bit regnskapsark fra en gammel bok, tekst fra en annen gammel bok, flaskenetting (riktignok en ny en jeg har fått av
Stempelgal)
D 40 er fra et rasjoneringskort og det er festet på denne kartongen jeg fikk av M@rit . Samt at Gratulerer er skrevet på samme type kartongbit.
Motivet er fra hÄnglar og så har jeg pyntet med retroflower, kløverblader og halve glassperler.



Norsk Stempelblad har jo kommet med DE herlige stemplene - og de bare MÅTTE jeg ha! Her har jeg brukt den runde rammen og et lite tekststempel
i kombinasjon med et stempel fra Nancy Cole/ INKADINKADO inc. Kortet er rosa og fargene er litt sterkere enn det vises her.

I dag er vi hjemme alle jint'n i huset her - A hadde feber i morres, og hoster som et uvær! Så da tar vi en rolig dag under dyna, og litt film/tv blir det vel også. Samt at vi skal ha "mattetime" midt på dagen. I går kveld var vi på bowling - A storkosa seg. Så ja - det må vi helt klart gjøre igjen!!!!
Og av alle møtte jeg jammen meg Gro H også!!! Kjempekoselig å se deg igjen! Vi må se å møtes oftere!!!!

Snart er det helg igjen - ja, bare vi har sovet ei natt til nå - så er det helg i morra!

3 kommentarer:

Camilla G sa...

Så herlig det elfantstempelet var! Og den lyshåra jenta var så nydelig fargelagt!!
Ønsker dere god bedring!

Anonym sa...

Se der ja Berit, søppelkortet var utrolig stilig det og fint satt sammen også!
Laydybug er bare skikkelig søte:-)

God bedring til deg forresten, håper du kommer deg fort på bena igjen!

Klem fra Maria:-)

Rønnaug S. sa...

Heisann! Måtte bare stikke innom etter å ha sett "reklame " for deg hos Ett trykk. Og det var verd titten. Nydelige kort du har laga. :)