mandag, april 28, 2008


Blanke ark, mønsterark, stempler, farger og stæsj
- DET er tingen DET!!!!!


Utrolig hva dette kan gjøre med humøret, denne uka skal jeg lage et lite album på bestilling! Grønne blingark ligger klare - og en bunke bilder fra et utdrikkingslag jeg ikke har deltatt på!
Det kan jo bli spennende det..... iiik!
Ellers blir det nok noe annet papirarbeid også, må lurer inn litt fotografering, trening, familie, og sofaliv =)

På lørdag skal jeg arrangere treff - på Gjøvik - og gleder meg til å treffe gamle og nye venner!

7 kommentarer:

Scrappelise sa...

Er nok flere som er glad for Gjøviktreff! Kan nesten ikke vente jeg. Ha en fin uke inntil treffet da! Klem!

banglamarie sa...

Lykke til med album :)

Håper dere får ett superdupert treff!!

Bendichte sa...

Hei Berit! Nydelige vinterbilder...håper all den sneen har forsvunnet! På gården her er de ferdig med våronna og 700 dekar er sådd. Jo da noe er høstrug! Grønn og flott i solnedgangen.
Gleder meg til lørdag og legger inn $$$ for 2 stykker.
Har også "awardet" deg i min blogg - du deler den med Scrappelise. Er så glad jeg har "funnet" dere begge!

Nunne sa...

Kjære tid så mange flinke jenter som finns rundt om! Du er virkelig kjempeflink med KORTLAGING!
Jeg har et barnebarn som heter ELIN, så du kan tenke deg når jeg kom scrollende ned til kortet med ELIN sitt navn på.
Ha ei god natt!

Marit sa...

Vår og farger er utrolig deilig :)

her er det stprprduksjon i dag. jeg må nesten rettferdiggjøre noe av alt jeg kjøpte meg på messa...også har jeg testet ut litt nye ting :) Det er skikkelig kult. varm klem fra Hønefoss

Anonym sa...

Ha en fin dag, Berit! Klem fra Mona

Kristine sa...

For en flott blogg du har Berit! Skal bli gøy å følge med her fremover;)
Kristine