søndag, april 20, 2008

Gratulerer med dagen, Oliver!!!!

I går var vi i bursdag hos Oliver - han fyller 3 år i dag!!
Hipp hipp hurra for deg!!


Og store gutter får bursdagskort!
Papirene er fra Basic Grey, motivet fra hÄnglar og stÄnglar.

Jeg har hatt litt pause fra papirsakene mine noen dager, deilig når man har jobbet intenst noen dager før det! Men nå er det bare å vente på resultatene - måtte de beste bli valgt =)
Men jeg har jo sett og kjøpt litt nytt de siste dagene, Gjøvik by har jo fått en flott scrappebutikk!! Gratulerer med nye jobber Hilde og Mona - detti blir vel bra ja!

Og jeg håper jeg får til å arrangere treff lørdag 3. mai på Gjøvik. Jeg har reservert et par lokaler den dagen, må bare innom å kikke om de er brukandes til vårt formål. Men det ligger et par tråder om det ute på
Minneriket og Scrapping.no. Åpent for både scrappere og stemplere!!!!



Nå har vi endelig hatt noen dagers om kan ligne på vår!!!!
Men dette bildet tok jeg ut av stuevinduet på onsdag denne uka - ligner kanskje ikke helt på vår??

Riktignok - snøen på trærne forsvant litt utpå dagen, da satte nemlig sola inn for fullt!!

Og til slutt:

Tusen takk for Awards, Heidi og Ruby!!

Akkuart nå er jeg litt tom i hodet - og klarer ikke komme opp med noen gode kandidater,
kanskje mest fordi jeg har lyst til å gi den til alle som er innom å hilser på her i bloggen!
Ja - det tror jeg - ta den med om dere føler dere truffet!!

Ha ei herlige uke - vet denne uka er mer spennende for noen enn andre - for neste helg er det jo messe!
Jeg skal ikke dit ser det ut til - men det har jeg sagt før....

3 kommentarer:

Kristins rede sa...

Fine kort du lager. Ser ut som at Oppland og Hedmark sliter med å få våren på plass. Er selv fra Hedmark, men bor i Sør-Trøndelag og her er snart all snøen borte.
ønsker deg en fin uke!

Scrappelise sa...

Herlige bilder, virkelig! Helt utrolig at det var sånn for et par dager siden1 I år må vi vel bruke ski den 17 mai da? Men den aller beste nyheten i dag var Gjøviktreffet! Supert at du får det til!
vi prates, klem! :)

Anonym sa...

Hei Berit.
Vakre stemningsbilder her! Nydelig med snø også!
Ønsker deg en riktig fin helg!
Klem fra Maria:-)