fredag, april 04, 2008

GOD HELG!


En koselig gest mot helga synes jeg og kommenterte raskt inne hos Gyda.
Dette fungerer på denne måten: De tre første som kommenterer denne posten , får en gave av meg, - og den skal sendes innen 365 dager.De tre første som svarer, må også sende utfordringen og gaver videre til tre nye.
"Pay It Forward" og gjør noen glad ved å legge igjen en kommentar du også!

Eller har jeg fått post fra Papirgleder i dag - gleder meg til jeg kan sette med ned med det! Muligens allerede i morra på treff på Hamar.
Kirsten har fixet og ordnet til treff - takk skal du ha! Gleder meg skikkelig!!
Nå gjenstår det "bare" å pakke... akk --- det blir vel med et lass denne gangen også =)

4 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Det er alltid så vanskelig det med å pakke til treff, mangler alltid noe :o)

Kos deg i helgen, med pakken fra Papirgleder og det sosiale!

Bendichte sa...

Hei du Berit! Jeg tar sjangsen jeg og sier takk for supert treff på Hamar! Det var så hyggelig å møte deg igjen! Det er synd du ikke skal være med til Oslo til helgen!
Og hva gjør jeg nå??

Anonym sa...

Hei Berit.
Titter bare innom for å si takk for sist - hyggelig å hilse på deg!
Vet du - har du veeeeldig lyst til å sende meg noen trykk av hver av de stemplene "du vet" hadde jeg blitt superglad!
Ha en fin dag Berit!
Beste hilsen Maria:-)

Marte sa...

Hei Berit :)

Jeg ville bare gi deg et tips om min blogcandychallenge. Hadde vært så koselig om du ville prøve deg..! :)

Godklem fra Marte