onsdag, april 02, 2008

Det blir nok vår i år og´



Ute her er det jo hauger med snø, vi fikk ca 70 cm snø forrige uke!!!!, men jeg fikk likevel vårlige fornemmelser da jeg gikk tur i kveld. Det sildrer i berget og veien var fri for snø!!!
Endelig fikk jeg overskudd til å sitte litt ved arbeidsbordet - og resultatet er her:

I påvente av nye stempler fra Ladybugandfriends.com - ble det et trykk fra Magnolia denne gangen. Tusen takk for trykket, ellenk!!
Ellers har jeg brukt bazzill, BG, primablomster, en liten grønn restebit, rubons fra Et trykk, brads med bling, QK Moxie og et bånd med blomster fra vår lokale blomsterbutikk. Motivet er malt med distress ink.
Kortet skal leveres i morgen formiddag - da jeg skal innom jobben til vedkommede.

Fredagen skal jeg bruke til å pakke, og gjøre alt klart for å dra over til Hamar på stempeltreff lørdag!!
Jeg tipper det blir en super dag, akkurat som i november! Trenger jeg si at jeg gleder meg ????

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig og vårlig kort. Utrulig flott malt motiv. Du er flink!

Kathrine Borgenvik

Scrappelise sa...

Nydelig vårkort Berit! Får så lyst til å hoppe ut av vinterklea nå!

Bendichte sa...

Hei! Litt langt å rope...men vi er snart ferdig med våronna :-) Trenger litt hjelp til å vite hva jeg skal ha med til Hamar!! Ha en super dag ... og Berit, det kortet var aldels skjønt og vårlig!

oheidia sa...

Du lager så mye fint for tiden, Berit! Hærlige kort med masse vårfølelse. Hadde bare våren kommet også....

Ha en god dag!

Jannhild sa...

Hei Berit!!
Dette kortet syns eg var bare heilt NYDELIG!!! Vanittig nydelig i fargene!!
Du lager masse flott Berit, eg beundrer arbeidene dine!!

Klem fra Jannhild

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

i love your card.
the layout is wonderful and your fresh colors are brithening my day