onsdag, februar 13, 2008

Himla dårlig blogger....

mange det - og jeg med dem!
Men siden sist har jeg vært på mini-stempeltreff hos MaritO - og der fikk jeg prøvd masse spennende, noe passer min smak - andre ting får andre ta seg av ;)


Mosaikk var jo gøy - og det måtte jo bare prøves en gang til med papiret malt med alkoblekk og motivet som jeg har brukt MCP - og da ble hekta på det.. Ikke at jeg har skaffet meg utstyr til det - men det kommer ;)


Dette kortet er mer rosa enn lilla - bare skanner'n min som ikke kan lese rosa tror jeg ;)


Dette babykortet lagde jeg til en kortutfordring på Scrapbookexpress
..: Kort&Godt:.. er en ukentlig konkurranse der i år

Det skulle være 3 mønsterark, tekst og tittel - samt babyelement.


Dette kortet lagde jeg også til ..: Kort og Godt :.. konkurrasen på "Rosa" forrige uke.
Denne gangen skulle vi la oss inspirere av logoen der, samt ha med snøkrystaller, bling og rubons.



Amalie var i bursdag - en trippelbursdag, 3 av jentene feriet sammen.
Da ble det små tagkort med penger i ;)


Jeg rakk aldri å lage birdag til Minnopol's oppgave 3, vi ble lenger på treff hos MaritO enn vi hadde tenkt, Stempelgal og jeg. Og på veien hjem fra Hilde - ja så var det så mye hinder i veien. Riktignok kappkjørte jeg med klokka, men den vant.... =(


Men oppgave 4 fikk jeg laget - sjøl om den først gikk i boks samme dag som leveringsfristen var... helt typisk med andre ord ;)



Det ble en layout etter skisse av Tove Svartkjønnli, hentet fra Skissecupen på Papirgleder.
Den handler om vårt første "blikk" fra Tira - og vår kjærlighet til henne.


Neste oppgave i Minnopol ligger og modnes i hjernen min - en layout med minst 500 ord, uten fotografier...
Tankene svirrer og jeg håper jeg får til no' av det jeg tenker mest på =)

Og jammen meg har jeg ikke vunnet produktpakke fra Cherry Arte også - med denne layouten "SMIL".

4 kommentarer:

hjemme bra sa...

Her var det mye fint! Jeg er også en kortlager, og har nettopp begynt å scrappe litt...

Scrappelise sa...

Du er da ingen dårlig blogger Berit, og så er du en megabra kortlager! Synes du det er enklere å bruke MCP enn tusj/blekk? Det kunne jeg tenkt meg å høre noe om..
Ha en god Valentinedag!

Maya sa...

Så flotte kort :)
Falt pladask for baby-kortet ditt,nydelig!

Klem fra Maya

{ Kristina } sa...

Så masse flott du har laget!! :)