mandag, februar 25, 2008


I helga har det vært en blå helg - i form av blått restepapir!










Egentlig begynte denne blåe helga med at jeg skulle lage kort til en barnedåp.
Enden på visa ble at kort og innpaking ble kombinert i en gavepose.

I dag er det første dag i vinterferien her - og jeg har sovet helt til høgsdags.. kl. 12 våknet jeg. Da hadde jeg sovet i 3 timer - for jeg var nemlig oppe en liten tur og luftet Tira og hentet avisen - bladde gjennom den og sovnet igjen! Deilig!!!!!
De andre i huset er ute på vift og jeg skal rydde - bare jeg kommer meg bort fra denne "magneten" - er jo så mye flott å kikke på og så mange nye ideer som dukker opp i hodet når jeg surrer rundt fra side til side - fra blogg til blogg.
Men sånn scrapperommet framstår nå - er det ikke mulig å få gjort særlig. Men man kan se at noen har hatt det gøy her og vært kreativ! Og det er jo noe!
Ha ei fin uke!

9 kommentarer:

Aquarell sa...

Nydelige kort du har laget.
Den gaveposen/kortet var bare så flott! Flink er du.:D

Bendichte sa...

Kjempeflotte kort, Berit! Du gir mye inspirasjon. Nå har jeg også fått blogg! Er ikke så mye der enda. Skal prøve å legge ut det jeg driver med. Så sees vi til søndag. Gleder meg. Ha en flott fredag.

Åshild sa...

Så kule kort, Berit! Åsså så mange!

Håper du har det bra :)

God klem!

Elisabeth sa...

hei hei
åå så mange fine kort du har laget;) og den var helt nydelig den gave posen som du har laget;)
ha en fin helg
klem fra elisabeth

Inger Marie sa...

Hei Berit!!

Så mange flotte kort og den gaveposen var jo bare sååå nyyydelig.

Ha en fin kveld

Klem fra Inger Marie

banglamarie sa...

så masse fint du har laget!!!!
Lekkert!!

Bendichte sa...

Takk for flott kurs på søndag! Alltid hyggelig å møte deg!
Ha en flott helg, teiser til Lillehammer og Inga Låmi!

Sosa sa...

Ååå så søt gavepose og mange lekre guttekort!
Nå nærmer det seg helg og fridag i morgen, deilig!
Ha en flott helg og bursdagsfeirin! We snakes!
Klem

Anonym sa...

Your card's are so nice! Come to see my blog. Adress is
www.tiina38.vuodatus.net

t.tiina38