torsdag, august 21, 2008

Sommerskolen er slutt.....

Men jeg rakk å lage 3 kort til i går jeg! Ja - 3 kort på en dag, og det tiltross for at jeg ikke var den som var oppe før hanen galer! Det har vært mange supre oppgaver - men det var jo sååå lenge til den 20. august..... himla så fort tida går i godt selskap her og der!! :D

Jeg har hatt en bestilling på bryllupskort hengende i noen uker, det skulle være et enkelt kort, med innslag av rosa. Det hører med til historien at hun som bestilte aldri har sett noe av det jeg har laget!

Bazzills vanlig og blingkartong, scalloppunch, hjerter fra Heidi Swapp, bånd,
tekststempel fra papirgleder.no og motivstempel fra Pysselpassion.
Mønsterarket er fra K&Company og blingen er fra Prima.



Så da jeg var ferdig med det første - følte jeg at det ble alt annet enn enkelt... så jeg lette opp et kort jeg hadde på pc'n - utrolig deilig å ha en inspirasjonsmappe, hadde jeg bare vært flink til å notere hvem som står bak de forskjellige inspirasjonskortene..... *flau* og *dobbeltflau* over å ha kopiert over motivet - riktignok fra tegning via min hånd..... Om noen kan fortelle meg hvem som selger dette motivet - så blir jeg superglad!!!

Bazzills kartong og bling, blomster fra Panduro,
rondeller fra unik hobby, hjerte fra Heidi Swapp,
bokstaver fra MM,
motivet er påført bittelitt distress ink malt med vannpensel,
og det er tegnet på baksiden av en bit av blingkartong.
Og så er kantene svertet litt med distress - Waltnut Stain.
Selve kortet ble dabbet litt med dabber - snow cap

------------------ o -------------------

I går kveld ryddet jeg scrappebordet mitt - og da fant jeg dette motivet som jeg hadde kopiert ut på et akvarell papir fra en gammel bok. Og siden det allerede var en del annet også på bordet mitt - ble det et "man tager det man haver" kort". Bare knappen og mønsterarket i bakgrunn kommer fra andre steder. Men mønsterpapiret kommer fra resteposen - så det er så godt som "fra bordet"


Bokside fra en bok om gamle Oslo malt med distress ink og vannpensel.
Bokside fra samme bok til retroblomstrene. Halve glassperler, litt kaffepapir og en tøy knapp.
Bokstaver fra MM, en blonde tape fra Pandruo og en bit reste papir i bakgrunnen.
Bling fra Prima og en bit gul ulltråd. *fnis*
Og de brune kvistenen kommer fra en punch jeg bare måtte ha i går ......


Ser for meg at denne punchen blir super til julekortene - jada, jeg vet jeg har silhouetten og kan skjære ut det meste, men noen ganger er det faktisk ganske så greit å ha med seg en punch i veska også *haha*

0 kommentarer: