tirsdag, august 05, 2008

Blogging Friends forever




Jeg må bare si tusen hjertelig takk til Kari som har gitt meg denne awarden!
Tusen takk vennen!

The rules of the award:
1. Only 5 people allowed.
2. 4 have to be dedicated followers of your blog.
3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in
another part of the world.
4. you must link back to whoever gave you the award.
Quite simple really it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.
Siden jeg bare kan sende den videre til 5 personer, sender jeg denne til Mona, Randi, Gro S, oheidia og Sosa

1 kommentarer:

Anonym sa...

TUSEN TAKK, Berit. Blir barnslig glad for sånt, jeg - er som en unge på akkurat det punktet:) Og du produserer og produserer vakre saker - flink er du! Fiiin kveld! Klemmer**