mandag, august 11, 2008

Bare babbel i dag....

Mange måter for å få vekta til å vise litt mindre....


Du vet vel det... kommune arbeidere har ikke lov til å bruke tresko på jobb...
de kan slå rot!!


Litt hjernetrim før sengetid....?



Hvem kunne vel ikke ha sitt eget garasje salg...
men jeg tror jeg må rydde loftet først.
Det skulle jeg jo gjøre i ferien i fjor..... ting tar tid!!

Jeg har ingen flat nese... mulig det er fordi jeg går inn døra i stedet for å vindusshoppe....

Jammen meg glad jeg har en mann som ikke sulter ved brødboksen og ikke klager over at ingen tar klesvasken. Han tar den gjerne sjøl han!!

Her ligger resten av huset og sover - men det var nesten så gubben stakk innom med tilsvarende lapp..........



Og i morra skal jeg rett og slett gjøre bare dette:


I dag har jeg rydda scrapperommet, tror jeg har litt bedre oversikt nå.... og så har jeg en bunke nye papirer fra Ladybug and friends og en bunke nye stempler!! juhuuu!! Og litt andre ting som skal gjøres unna før det blir helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Hei Berit. Er det bra med deg?? Masse fint du har laget i sommer! Hadde jeg enda hatt litt bedre tid............!!!!!!!!
Men - skal sette meg ned noen kvelder i alle fall.
Gleder meg til mørkere høstdager:???!!!
Klemmer fra Maria:-)

Anonym sa...

Noe kjent her, gitt:) Artig med bare babbel innimellom også! God natt til deg. Klemmer**

Bendichte sa...

Hei Berit - skal du på treff i morgen? Jeg blir nok med neste gang - vi har ferie og dagene bare rusler avgårde! enker litt på listen jeg har laget for disse dagene - iiik!

Herlige land så mange festlige "bilder" - likte hun med vekten skikkelig!

Ha en flott onsdagskveld - klem fra B.

Gladie sa...

LOL, den med fargene måtte jeg bare gi opp - sprøtt ;)