tirsdag, oktober 24, 2006

Himmelfallen

Ja - det må jeg kalles da jeg hentet posten i dag - og så det var en diger pakke i postkassen. Postmannen så vel at vi var hjemme - så det gjorde ikke noe - verre hadde det vært om vi ikke var hjemme!!
For i pakken var det masse flotte juleark! Og litt andre ark - og et flott ark med rubons og bånd og blomster!!! Wow!!! Sier nå jeg! For jeg hadde jo slettes ikke bestilt noe!!!
Men så var det en flott overraskelse fra Geirun! Hun vet å treffe spiker'n på hue!
TUSEN TAKK - Geirun! Bare hyggelig å kunne få lov å hjelp deg både her og der! Og det er jo ekstra gøy at du fikk respons på det som sto i avisene!!! Juhuuu!


Ellers har jeg vært en tur i byen i dag - litt ekstra oppbevaring må til, og så ble det litt BG ark også ;o) Men rosa ark har jeg da "ikke" fra før - :oP Vel - rosa blir det litt av når man har en "frøken Rosa" i huset!

Snuppa har vært hjemme idag og blir vel hjemme i morgen også. Store stygge hosten har tatt plass i henne - men hvem er vel ikke litt småpjusk fortiden - så rått og vått vi har hatt det i det siste! Hun håper på å få teste symaskinen sin - en sånn liten en som går på batteri. Det er da det gjelder å holde fingrene der man skal - og ikke gjøre som min formingslærer gjorde i 4. klasse... hun skulle vise oss hvordan vi skulle gjøre det - men det endte med at hun viste oss hvordan vi IKKE skulle gjøre det - og en tur til legen ;) Trenger jeg si at hun sydde seg i finger'n?????

Håper også at vi får laget noen julekort i morra - nå har jeg jo masse flott julepapir - og en del ideer surrer her!

4 kommentarer:

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Heisann :)

Høres ut som det var en kjekk overraskelse du fikk i posten :)
Alltid gøyt med pakker men ekstra spennende er det når en ikke vet hva som er i :)

Ellers ønsker jeg dere god bedring, tiden er jo inne for sånn små forskjølelser o.l

Kos deg med kortlaging, gleder meg til å se resultatene :)

banglamarie sa...

Så gøy å bli overrasket med pakke i posten ;) HURRA!!!!

...og pass deg for skumle symaskiner... fnis. Virkelig? Sydde seg i fingeren? Er det virkelig mulig? Fniser litt her jeg sitter ;)

Ha en god dag :)

-Marie

Hilde sa...

høres spennende ut Berit.. med overraskelse i posten... den himmelen er en flott "oppfinnelse"

ha en fin kveld og helg!

gudrun sa...

Så gøy med pakke, da, Berit! :-)
Snart kommer det pakke til deg fra meg også. ;-)
Tok meg forresten friheten til å legge ut det kjempefine julekortet du har lagd med pakkenissen på bloggen min. Håper det er ok....

Ha en fin dag, og god julekortlaging. ;)