søndag, august 20, 2006

I gang igjen!!

Endelig er jeg igang igjen med scrapping, takket være Kristine 6 år i går - og Annettes skisse til skissecup'n på
Papirgleder
  !!!! Så takk jinter! ;o)

Kristine fikk et lite album med 12 sider - 2 av sidene scrappet Amalie sammen. Men så måtte ho mor ta over! Tenk at en 6 åring kan bli så glad for et lite album! ;o)
Og nå i kveld har jeg gjort meg nesten helt ferdig mes Annettes skisse!!! Mangler bare bitte litt!!!

Dette bildet skal også scrappes med tiden - sammen med flere bilder i samme sjanger'n



Finkjole er slettes ingen hindring når det finnes en trampoline i nærheten! ;o)

Holder også på med et "hemmelig oppdrag" - og har bestemt meg for hva - men ikke hvordan! ;o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så artig et bilde! Vanskelig å se hvem dette er :) - men når man vet det... Flott blomsterbildet du har fikset på i psp også! Keep up...

Unknown sa...

Gleder meg til å se bidraget ditt til skissecup'en! Tvi-tvi!

banglamarie sa...

Knallkult bilde!!!!!

Lykke til i skissecupen ;)
-marie