tirsdag, august 22, 2006

En liten lur venn



Dette er mitt bidrag til skissecup'n på papirgelder.no denne omgangen.
Oliver er mitt fadderbarn. Han hadde så kraftig feberkrampe i går at han ble sendt på sykehuset i sykebil - for fulle mugger! Heldigvis gikk det bra :)

I går fikk jeg masse bestillinger - på konfirmasjonstelegrammer, og 2 tagbøker. I tillegg skal jeg levere 26 bordkort til samme dama. Heldigvis har jeg litt bedre tid på den ene tagboken - skal ikke ha den før i oktober. Holder også på med 50 bordkort og 5 telegrammer som skal leveres i helgen - helst.
Så det er slettes ikke dumt at snuppa hadde sin første dag på skolen i går! Tror hun må ha spist altfor mange sommerfugler - for i morres våknet hun kl 05 og var VELDIG klar for en ny skoledag.. Akkk det går vel av med tiden!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stakkar liten...
Det må være sen skrekkelig opplevelse både for oliver og hans nærmeste. Godt å høre at det gikk bra med han!

Layouten er kjempefin, lykke til i skissecup'en... :o)

Bertine har akkurat skiftet barnehage, og hun også hadde store forventninger til dagen i dag. Det første hun spurte om når hun slo opp øynene var om vi skulle i barnehagen nå?*smil*

banglamarie sa...

*sitter her med store øyne* Du må jammen ha lykke til med alle bordkort og tag'bøker!!! Så artig å få masse bestillinger!

Layouten din er så herlig, godt å høre at det går bra med veslegutten. Ikke noe stas med slike ting.

-Marie