torsdag, august 03, 2006

7 av 7 goder....

HER fant jeg dette - hun igjen har funnet det ett eller annet sted.


7 favorittfarger
- Grønn
- Brun
- Lilla
- Turkis
- Rød
- Blå

7 favorittdrikker
- vann
- Farris Pluss
- Farris Bris
- Fanta Free
- Santa Julia (rødvin)
- Hvitvin
- saft

7 byer jeg kunne tenke meg å besøke
- Praha
- Madrid
- København
- Tromsø
- Moskva
- Trondheim
- Bergen

7 favorittblomster:
- Tulipaner
- Valmuer
- Stemorblomster
- Roser
- Blåklokker
- Liljer
- Peoner

7 ting jeg vil gjøre mens jeg lever:
- gjøre hobbyer til levebrød
- Komme meg til Svalbard
- lære meg gamle mattradisjoner fra Valdres
- bli mor en gang til
- gå ned i vekt
- lære meg treskjæring/rosemaling
- leve

7 ting om Valdres
- vennner
- Latter
- Valtjernstølen
- sorg
- kjærlighet og forelskelser...
- utsikten
- Russeferiring

7 ting jeg ikke kan være foruten
- mann og barn
- stillheten
- scrappesakene mine
- mitt digitale kamera
- symaskinen min
- bøker
- bil

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Berit!
Kjempekoselig at du slengte deg på utfordringen. Man blir liksom litt bedre kjent også når man ser hva dens favoritter er.

Håper det er greit at jeg legger deg til i min link liste!

- ha en fortsatt fin kveld, eller kanskje jeg skal si natt... :o)

Lene S sa...

Så stilig bloggen din har blitt! Så gøy å titte innom:o)

Klem Lene