tirsdag, januar 27, 2009

Mappe 6 - bilde 6... og litt til

Jeg har fått en utfordring fra Gro - og den må jeg jo ta :)


Tusen takk!!






Ufordringen går ut på:
Gå til mappen Mine Bilder
Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.
Vis bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.
Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Utfordringen skal sendes videre - men akkurat nå er jeg helt tom ..så det må jeg finne på en annen dag...




Og her er mitt bilde:





Og hva passet vel bedre enn at det var en ridende A! I går var vi nemlig på ridekurs!!
Dessverre ble det en brå slutt på gårsdagens kurskveld, da en av damene som er med på kurset deiset i bakken og ble liggende. Og der lå hun da vi dro en halvtimes tid senere, riktignok hadde det kommet en ambulanse med smertestillende og en pasient ventende i bilen... og enda en ambulanse for å hente henne. Vi tenker masse på E, og håper du har fått den hjelpen du trengte i går!
Jeg fikk masse "flæsjbakk" på mine "svanestup" av hest i 1994. Men jeg var nok heldigere tross alt enn E... AUA!!!

I dag har det blitt fint lite fornuftige ting her... først nå er jeg oppe... eller jeg har vært oppe før i dag også - men bare små korte og høyst nødvendige ærend... Nå er jeg LEI!!! Men måtte vi håpe at disse "potetmelspjolterne" holder magen der den skal være!


Jeg river fortsatt av meg håret ang. denne bloggen min!!
Jeg får ikke lov å bruke egne bakgrunner, ikke andres, ikke andre maler enn de få som ligger inne i blogger!!! ÅÅÅh!! Ikke får jeg lov å endre noe i html-kodene heller. Ikke en gang en liten px!
Så da får jeg se hva jeg gjør med fo2scrapbloggen ja! Kanskje jeg bare "flytter" - "rømmer" eller noe sånt?

0 kommentarer: