onsdag, januar 07, 2009

Gaver er gøy!

Jeg har fått et par gaver sånn helt uventet i desember - !




Tusen takk Scrappelise - du kan å overraske!
Her var det masse snop å kose seg med - og jeg lurer litt på om jeg skal ta lærdom av den lille fotoboken eller om jeg skal bruke den til noe..... ;)
Hvorfor jeg fikk den - jeg hadde visst passert 40 i løpet av høsten... Gjorde jeg det?? Husker ikke sånt .. jeg er jo såååå gamal nå... *haha*

noe magic mesh saker?? (heter det det???)
blinger, stempel, mini-clear-album og en liten bok om fotografering

Og så ønsker jeg deg god bedring!!
Håper du snart er i farta og dukker opp på treff ett eller annet sted!!! KLEM

******

I desember er det mange som har adventskalendere, både i egen stue, på jobben eller i en scrappebutikk. Hobbykroken hadde mange forskjellige oppgaver i løpet av desember - jeg svarte på den 13. desember og jeg må innrømme at jeg ble rørt da jeg fikk mail tilbake om at jeg hadde vunnet!! Tusen hjertelig takk!!! *klem*

Og gaven jeg fikk kom på selveste juleaften!! Så på den måten fikk jeg jo en scrappepakke til jul!!
Flott liten kalender, som jeg kan fylle ut sjøl - i helt passende format!!! Digger'n! Og et brett med perlebrads!! Supert - kommer tilnytte i årets produksjon av både ett og annet!!



1 kommentarer:

Moia sa...

Oi så flotte gaver du har fått. Det ligger en award i blogen min til deg. Klemz fra Moia