søndag, november 30, 2008

Et par julekort mens jeg venter...

I går ettermiddag og kveld koste jeg meg på Hamartreff - hvor jeg lagde noen enkle julekort. Skal jo på julemesse 13. desember - så alle enheter til da er velkomne :) Alle kort kan og bør ikke være pyntet i alle bauger og kanter, less is more sier noen.

Motivene er egentlig ett - men jeg har delt det opp i 4 ruter. De er malt med distress. Som snø har jeg malt med h20. Motivene er festet 2 og 2 på en bit brun bazzill. Det blå prikkette papiret er fra BoBunny. God jul er stempel fra Papirgleder. Riktignok ble det vel så skjevt stemplet på - men litt sjarmerende også *fnis*




Tusen takk til Kirsten som arrangerte treff og til Hilde for stø kjøring i slapseføret!

7 kommentarer:

Vibeke sa...

så mange fine julekort du har laget:) Ønsker deg en kreativ førjulstid:)

Kirsten Aune sa...

Takk for sist, og tusen takk for koselig hilsen i bloggen min!
Godt å høre at turen hjem gikk fint.

Så fint å vise fram forslag til enkle julekort. Har jo fått høre at det ikke er like smart å bruke en hel dag, eller kanskje to, på ett og samme julekort... *knis* Det blir i hvert fall ikke mange kort av det - men koselig er det "åkke som" ! :)

Ha ei koselig adventstid!
Klem fra Kirsten

ninabakke sa...

Så søtt julekort :D

Livy sa...

Kjære Berit!
Tusen, tusen takk for de gode ordene i bloggen min, det varmer så godt! Diktet er nydelig og er en "trøstende hånd" i denne tunge tiden. Tusen takk!

Så nydelige julekort du har laget - herlige!

Ønsker deg en fin torsdag!
Mange klemmer fra Livy

Jill sa...

Kjempefine kort Berit!!
Syns det var riktig så sjarmerende med litt god jul på snei :-)

Takk for oppbyggelige ord om musejakt, og hjelp til herrenes tale!!!!
Talen gikk supert, glad jeg er feridg med det!

Tror ikke jeg skal ta på meg det til neste år :-)

Bendichte sa...

Flotte ble de - de to blå julenissekort!
Takk for sist - du sprer inspirasjon! Klem fra B

Unknown sa...

Så flotte kort du har laget... :-)

Takk for den hyggelige og støttende kommentaren du la igjen på min blogg for en god stund siden. Nå er jeg endelig på nett igjen, slik at jeg kan fortsette å blogge og kikke innom alle de flotte og inpirerende bloggene som finnes; slik som din... :-)

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en koselig førjulsweekend.

Synnøve