lørdag, november 15, 2008

Dåpsdag og demoprodukter

I morgen skal det døpes minst 2 gutter i Segård kirke. Den ene skal hete Leon - og han får to kort som jeg har laget. Den andre skal hete Siver (kjempeflott navn!) og får et kort som ligner på dette her. (jeg glemte jo helt å ta bilde før jeg leverte det.... *dåner*)
Det andre kortet er et enkelt mappekort - men blogger bare vender på bildet....

"Delebilde" påført bittelitt farge på leppene og i kinnene.
De små got flowers'ene har fått pålimt like steiner som i blingswirlen



Å være på demo er jo bare gøy når man kan gå å plukke fritt i hyllene, finne noe man har lyst til å jobbe med og lage noe ut av det. Ble ikke så mye scrapping i den forstand, men en boks, en pose og et par julekort.



En stor gråpapirpose, 2 juleark fra Panduro, hyssing og 2 hjerter med hull i.
+ En dose filing, skraping og distressing = en ikke fullt så trist gavepose.


Jeg tok med meg en eske med sjokoladehjerter som jeg hadde
malt med hvit akrylmaling forleden.
Den pyntet jeg med litt kartong og et juleark fra Panduro.
Samt blomster fra samme sted. Og så lurte jeg inn et swirlstempel fra Papirgleder.


Takk til Kari fra Fiskars for super saks!
Og lånet av skjærebrettet - eh.. takk for skjærebrettet!!


1 kommentarer:

Gro sa...

Fantastisk flotte ting berit! Du er så dyktig.
Jeg forstår at demoen di gikk bra. Knallgøy å kunne plukke fritt i hyllene da!
Fortsatt god helg!
Om ei uke koser vi oss i Bergen!
Klem