lørdag, oktober 25, 2008

Smakebiter

Gubben har pakket en stor tupperwareboks med kaker - sånn at jeg ikke skal minke så himla mye når jeg er på kurs i morra! Jeg skal på kurs med Linda Muhr!!! Jippiiiii!!! Gleder meg!!!

Den siste uka har handlet mest om Halloween, heksefest og forberedelser til selskapet hvor vi skulle feire svigermor. Så i dag har jeg "bodd" på kjøkkenet, mekket mat og ståket for å bli ferdig i tide. Og det ble vi nesten...! Men maten smakte, kakene ble det mer enn nok av, og huset var tilnærmet lik tomt da klokka var 21! Det er fordelen ved at man begynner kl. 16 ;)
Svigermor var fornøyd, svigerfar var fornøyd, og gjestene også fikk jeg inntrykk av!
Vi fikk en stor flott bukett med roser - en herlig mix av farger!
*notat til meg sjøl - ta bilde i morra!*



4 kommentarer:

Anonym sa...

O heldige du! Både kaker og kurs! Kikket på Muhr sin blogg og det er enda ei som kan sine saker, ser jeg. Skjønner godt du gleder deg til i dag (?) Virkelig flotte disse hekseinvitasjonene du har laget - du er proff! Ha en fin dag der du er! Klem

Anonym sa...

Heldige du som har vært på kurs i dag og som hadde med så herlige kaker.
Håper dere har hatt det topp i dag.
Skikkelig fine invitasjoner og kort du har laget.
Gleder meg til treff på torsdag, håper du får til å komme da.

Hilsen Ann Kathrin :)

Linda Muhr sa...

Takk för igår!

Det var mycket trevligt och många goda kakor, (som jag inte borde ätit av) ;)

Ha en bra vecka !

Kram Linda

Gro sa...

Takk for sist Berit. Det var hyggelig å se deg igjen. Gleder meg veldig til vi skal til Bergen.
I morgen skal jeg prøve meg på Snickerskaka di - Den var himla god!
Klem fra Gro