søndag, desember 17, 2006

Julekortene er vekk!

I allefall nesten!!
Først var det jo julemesse forrige helg - hvor salget var heller bedrøvende!
Ikke såå mange kort som ble solgt akkurat!
Men på fredag fikk jeg lov å sitte på butikken, og på 2,5 time hadde jeg et bra salg!
Så bra at jeg dro hjem, snekret sammen noen til - og møtte opp igjen i går!
Herlighet - det er jo kos å sitte på butikken og selge julekort! Her nådde jeg virkelig markedet!
Og nå har jeg bare igjen kort til de få som skal få julekort fra meg/oss i år!

I går kom også de 140 bildene jeg bestilte forrige søndag, så i dag har jeg jobbet på og beskjært alle - for så å brett kort i alle ledige øyeblikk. Om jeg klarer å få alle 60 som skal sendes i posten i morgen - skal holde hardt - men tirsdag SKAL og MÅ de i posten!

Ellers blir det jule her også ser det ut til ... gubben skal ha stjerne i boka - han vasker, rydder og stryker juleduker! Jeg bare sløver med så godt jeg kan - liker slettes ikke denne formen min. Jeg vil mye - men orker lite... Men prøver å kose meg med Amalie - og prøver å la stress være stress - og bare leve midt oppi ståket ;)

Jeg hadde en koselig dag sammen de andre på treffet hos hobbyhimmelen! Jammen ble det ikke 2 layouter også!
De er bare ikke skannet ennå... Har du forresten sett de siste DT sidene der! MYE og MANGE flotte ideer, layouter og kort! Kjempebra jobba jenter!
Jeg for min del er litt spent på hva neste år bringer kan man si - finnes det håp for engler med skit på vinga?? ;)

God 3. advent!

0 kommentarer: