mandag, desember 22, 2008

Sjokoladeesker i juleantrekk


Det er dagens luke på kreativesider.no - og her er mine after eight esker som jeg lagde til gave-og interiørmessa i høst.

Alt papir og alle stempler er fra ladybugandfriends.com/ Papirgleder.no
















Julestjernene er fra QK, granbarkvister fra en punch. De røde bladene har fått en omgang med glossy. Og gule blomster med gul maling på et knappenålshode.

Nå har jeg juleferie i 2 uker!!! Vel, i dag må jeg fixe resten i heimen, 3 dåpskort, et par julegaver eller 10... og litt annet som bør være klart før i morgen formiddag.
Da skal jeg på noen julebesøk, levere gaver og ut å spise sammen med ei veldig så god venninne!
Det er da vi skal puste ut og kose oss!!! Gleder meg, Mona!!!
Husk: Jula kommer uansett om du er ferdig eller ikke.... men jeg kunne godt vært så langt som nå, men likevel hatt igjen en uke til jul! At man aldri lærer...... :P



6 kommentarer:

Lene S sa...

Å så lekrer! Den nederste juleesken er bare så flott!!

Ha en riktig god jul Berit!

Klem!

Kirsten sa...

Lekre esker :-D
Kos deg på juleshopping og lunsj, høres koselig ut.
God jul til deg og dine!

*klem*

Kjeruben sa...

Du er SUPERFLINK!....som vanlig!:-D
Takk for året som har gått, og all inspirasjon du har gitt! Reknar med å sjå deg på masse treff også til neste år, gledar meg.
Juleklem.
Lillekjeruben helsar også :-D

Heidi sa...

Innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et fantastisk godt nytt år.

Juleklem fra Heidi

Sydney sa...

God jul Berit og tusen takk for et nydelig julekort.

kjeruben sa...

Phu... jammen godt å ha bloggen din i bakhånd når eg plutselig finn ut at eg skal ta med ein After Eight som vertinnegave i kveld ;-)
Takk for MASSE inspirasjon i 2008, og reknar med det blir minst like masse i 2009 :-D
Riktig godt nytt år!
(No må eg forte meg scrappe så eg blir ferdig til i kveld ;-D)