søndag, september 28, 2008

Ny uke - nye muligheter og nye tall....

Fant akkurat en utfordring fra Kathrine på Minneriket, hun hadde kommet over denne posten
på Ali sin blogg: http://aliedwards.typepad.com/_a_/2008/%20...%20eat-3.html
Den uka som kommer skal hun dokumentere hver dag med ord og bilder - les mer i tråden om du lurer. Og så oppfordrer hun folk til å være med og det er jo en så artig ide at jeg ville utfordre flere til å slenge seg på.
"- og ja, den skal jeg kaste meg over!
Dokumentere den kommende uke i bilder, tekst og annet inn i et minialbum.
Det passer utmerket å bruke nettopp denne uka til det - både fordi vi har ferie og det skjer litt av hvert annet også! (",)

I går var jeg på et alle tiders scrappetreff på Gjøvik - tusen takk for en herlig dag alle sammen!!
Og jeg - ja, jeg scrappet!!!! Ikke mindre enn 7 sider!!!! Riktignok mangler et par tre noe tekst - men det kommer! Egentlig lagde jeg vel en side til LSS på Minneriket - men bildene jeg tok av den i dag ble aldri bra nok - og nye bilder det bare glemte jeg å ta - når jeg begynte å vaske heimen i stedet... ! Vel - det trengtes det også :D

Mens jeg kaster meg ut i utfordringen - bare minner jeg på at noe kommer til å skje her i bloggen i løpet av denne uka. Den som følger med får se :)



Ha ei flott uke - kanskje du også skal dokumenter denne uka i tekst og bilder!!??!!

3 kommentarer:

Gro sa...

Jeg er så imponert over din produktivitet og kreativitet!
Henter masse ideer og inspirasjon her hos deg!
Hos meg har det vært så hektisk at det har blitt lite tid på pairrommet. Nå har jeg ferie og skal snart følge minstemann i barnehagen. Håper jeg får gjort noe etterpå.
Blir det Bergenstur på deg i november?
Har meldt meg på kurs med Linda Muhr den 26 oktober. Skal du dit?
Vi snakkes
ha en flott uke!
Klem fra Gro

Merete sa...

Spennende, Berit:)

Så gøy med treff!! Håper jeg får muligheten til å bli med på treff i Oslo med Andersdatter og gjengen i november:)

Ha ei flotters høstferieuke:)

Nora sa...

Jeg skal også gjøre dette, jeg startet igår:D Supert prosjekt. Jeg laget en tråd om det på rosa forumet igår, den heter "A Week In The Life" tror jeg, gå og skriv i den da vel!:D