lørdag, juni 24, 2006

Man skulle jo ønske man

hadde overskudd til alt!
Men noen ganger er det underskudd på overskudd! Dessverre!
I går bare ladet jeg opp - så godt jeg kunne til en familiehelg med bytur og tivolitur. I morgen er det barnas dag på Gjøvik Gård - og jeg håper at jeg har overskudd til å ta med Amalie dit. BarneTV show og mye mer!
Og så håper jeg det ikke sprutregner... dårlig med regntøy i min garderobe!

Kamera er fullladet - kortet er tømt - så noen bilder håper jeg helga bringer!
Akkurat som jeg ikke har noen fra før jeg burde gjøre noe med??
Jeg må nok få meg en boks til å sortere bilder år for år.... OG så være veldig hard med meg selv - at jeg skal scrappe år for år... hahahha!! Akkurat som jeg klarer det! :o)

Her er en liten smakebit av det jeg holder på med for det meste fortiden... KORT og KORT og atter KORT! Blitt en del bryllupstelegrammer og FROSKER ( takk Tove og de andre på Papirgleder.no -!) fra meg!


GOD HELG!

3 kommentarer:

~ mona ~ sa...

Hei Berit!
Så fine kort du har laget! De er så rene og fine uten for mye "krims-krams". Jeg har problemer med å begrense meg når jeg holder på... Huff, ja men lærer vel etter hvert. Ha en fin dag!

banglamarie sa...

...skulle hatt mer scrappeenergi ja. Ideene er flere enn de jeg klare å gjennomføre..
En boks til å sortere bilder i høres lurt ut. Jeg har utrolig mange bilder liggende... hadde vært greit å få de i en viss form for system.... så den ideen stjeler jeg så gjerne ;)

Ønsker deg en fin helg :) Ta maaaange bilder :) Nå skal jeg opp til mamma. Hun har bursdag i dag :)

-Marie

Synnove Olava sa...

Kjempekoselig kort, tøff frosk... :o)